Използвайки суперефективните DOC/DPF + SCR технологии, двигателят на Scania предлага ново решение превъзхождащо изискванията за нормитена Stage V, без да се изисква рециркулация на отработените газове. Това е комбинирано с новото поколение Smart Power Control технология (SPC3) за осигуряване на 3-10% по-добра горивна ефективност (м3/л) в сравнение с предишния модел DX420LC-5.
Вече са на разположение четири режима на мощност, които помагат за опростяване на работата на новия багер DX420LC-7 в сравнение с по-сложния избор от осем режима на мощност и комбинации от SPC в машината от предишното поколение. Операторът е в състояние да зададе режим на мощност (P+, P, S или E) при използване на прикачно оборудване с еднопосочен и двупосочен режим на работа.
Освен това, обединявайки системата SPC3 и новия основен контролен клапан Doosan Mottrol, новият DX420LC-7 също предлага 2% по-голяма производителност от DX420LC-5 в тестовете на компанията, като гарантира най-доброто копаене, въртене и теглителни сили, както и с най-добрите характеристики за повдигане за този размер на машината.
Подобрена управляемост и комфорт
Новият багер се отличава с простор и ергономичност, новата кабина в модела DX420LC-7 спомага за по-леката работа и комфорта на оператора до безпрецедентни нива. Подобно на всички други модели Doosan Stage V, кабината има нова висококачествена седалка и предлага повече функции като стандарт, в сравнение с другите машини на пазара, като гарантира супер контролируемост и висока точност във всички приложения.
Основни нови функции в кабината:
– Нов 8-инчов сензорен цветен LCD екран с 30% по-голям екран
– Стерео система, интегрирана в таблото (с Bluetooth стрийминг функция)
– Система за стартиране без ключ
– Подобрен дизайн на интериорната кабина
– Подобрена работа на климатика / размразяване
– Отопление на седалките (2 режима)
– 360° камери
– LED лампа за кабината
– Ултразвуково откриване на препятствия (опция)
– LED светлини (опция)
– Странична защита или подиум (опция)
– Въздушен компресор (опция)
Стандартно 360-градусовите камери осигуряват пълна видимост около багера и позволяват на оператора да вижда изглед отгоре-надолу около зоната на машината. Дисплеят на камерата е отделен от основния дисплей.
Значително намалена поддръжка на DPF
Благодарение на новата DOC/DPF + SCR технология, поддръжката на дизеловия филтър за твърди частици (DPF) е значително намалена с шест пъти по-дълъг автоматичен интервал на регенерация (60 часа) и интервал за почистване на пепел от 6000 часа, в сравнение с предишния DPF в машините от поколение DX-3. Операторът вече е в състояние да види количеството на натрупаната пепел в DPF от мястото му в кабината през дисплея и да провери дали регенерацията е успешна.
Новият модел DX420LC-7 е оборудван фабрично с най-модерната безжична система за наблюдение на автопарка DoosanCONNECT. Системата DoosanCONNECT предлага уеб-базирано решение за управление на автопарка, което е много полезно за наблюдение на работата и сигурността на машините и насърчаване на превантивна поддръжка.
Като водеща марка в информационните и комуникационните технологии, Doosan направи забележителна крачка напред, предлагайки на клиентите доживотно безплатна телефонна поддръжка на услугата за всички багери от поколение DX-7. Това означава, че клиентите могат да използват услугата DoosanCONNECT без ограничение, стига да използват услугата с телефонна мрежа. Сателитната услуга ще се предлага безплатно за 3-годишен период.
За повече информация относно строителната техника на Doosan, моля, посетете уебсайта: www.eu.doosanequipment.com
Кратки спецификации за багера Doosan DX420LC-7:
· – Работно тегло: 43,5 тона
· – Капацитет на кофата: 1,92 м3
· – Дълбочина на копаене: 7635 мм
· – Досег за копаене: 11430 мм
· – Височина на копаене: 10615 мм
· – Обща ширина (с обувки от 600 мм): 3350 мм
· – Височина: 3470 мм
· – Обща дължина в положение на пътуване: 11740 мм
· – Радиус на завъртане на опашката: 3760 мм
· – Сила на копаене върху кофата (ISO): 26.0 / 27.6 тона
· – Сила на копаене над рамото (ISO): 18.9 / 20.1 тона
· – Скорост на придвижване: -бавна скорост – 3,2 км / ч
-бърза скорост – 5,3 км / ч
· – Двигател (SAE J1995 нет): Scania DC13 Stage V, 257 kW (344.4 к.с.)