Hillhead ще е платформата за представянето на няколко нови продукта в Обединеното кралство, които ще бъдат показани за първи път на изложението, включително новата версия на успешния дъмпер DA30 – 30 тоннен съчленен самосвал и новите характеристики при големите челни товарачи от гамата на Doosan.
Hillhead ще отбележи постиженията на Doosan още от 1978 г., когато са били представени първите машини в гамата на строителната техника на компанията, разраствайки се успешно през годините, за да се позиционират днес като световен играч и да произведат повече от 400 000 бройки за пазарите по целия свят за този период. За да отбележат това, всички продукти на Doosan в Hillhead ще носят специални стикери „400 000 машинни“.
Промените в новия модел съчленен самосвал Doosan DA30 са изразени с нова цветова схема на машината, която ще е аналогична на другите продукти в серията Doosan Heavy. Повечето от промените са насочени към повишаване на комфорта на оператора и управляемостта на машината, но има и промени в задвижването и електрическите системи.
Нова хидро-газова самонивелираща окачване
Най-важното развитие е в окачването на DA30, което е било подобрено в хидро-газова самонивелираща се система осигуряваща изключителна ефективност и превъзходно поемане на удар за по-добър комфорт при шофиране, особено когато дъмперът е празен. За да допълни това, операторът сега ще се възползва от седалката на Grammer Actimo XXL в кабината като стандарт със собствена независим нискочестотна пневматика и широко окачване ножичен тип.
Седалката Grammer не е единствената промяна в новата кабина на оператора на модела DA30, която е преработена, за да осигури по-добра ергономичност и повече комфорт за оператора. Таблото за има изцяло ново оформление и мек на допир материал, който е по-лесен за почистване и разполага с нов дисплей, както и с висококачествен завършек и външен вид.
Кабината предлага нови функции за безопасност и ефективност с по-удобен контролен панел с прекъсвач за захранване и LED индикаторна лампа, която показва кога е безопасно да изключите прекъсвача. Другите функции включват нов лесен за употреба лост за забавяне на управлението, нова по-прецизна спирачна система за повишена чувствителност и представяне, допълнителна ръкохватка от дясната страна, USB зарядно устройство и 12V / 24V контакт, заедно с по-удобно отделение за съхранение и електрически регулируеми огледала като стандарт.
От външната страна на кабината е инсталирана нова предпазна релса за по-добра безопасност при придвижване извън машината за почистване и други задачи. Doosan представи нова позиция и решение за прекъсвача на захранването.
Според Doosan в новата версия на DA30 ще има по-ниски текущи разходи, тъй като има намален брой обслужващи точки с по-малко различни типове масло в задвижването и увеличени интервали за смяна на трансмисионното масло. Освен това новата система за накланяне на кабината позволява на сервизните техници да вдигат и затварят кабината само за няколко минути.
С тези нови характеристики, DA30 установява уникален репер в изпълнението на основната функция – пренос на материал, горивната ефективност, подобрена управляемост и висок комфорт на оператора, зяудна с подобрена надеждност, дълготрайност и намалени разходи за поддръжка и обслужване.
Нови функции на големи товарачи на колела Doosan
Doosan обявиха широка гама от нови безопасни и ергономични характеристики на всичките шест големи товарачи Doosan – DL300-5, DL350-5, DL420-5, DL450-5, DL550-5 и DL580-5.
Редица нови функции са насочени към повишаване на безопасността и видимостта в и около кабината на оператора. Например, около покрива на кабината е монтирано ново перило с три захващащи точки, което позволява операторите да се движат много безопасно около кабината, за да почистват прозорците и да изпълняват други задачи.
Вътре в кабината има нов ергономичен джойстик с прогресивно навигационно колело, добавено за допълнителната хидравлична линия (3-ти клапан). Прогресивното колело на палеца гарантира, че не е необходим допълнителен лост, осигуряващ най-лесната комбинация от движения за управление на операциите на 3-тия клапан. FNR контролът е преместен на гърба на джойстика, чрез трипозиционен превключвател, който е много по-удобен и интуитивен за използване.
Заедно с новите характеристики на големите колесни товарачи, Doosan е с нов дизайн за всички модели от гамата на челните товарачи на компанията. Новият дизайн включва промяна на цвета (от оранжево до тъмно сиво) на предните повдигащи рамена, предната рамка и компонентите на предната и задната ос на машините. По-динамичните извити линии на новия стил са предназначени да подсилят здравината и мощността на гамата челни товарачи на Doosan.